FISHNETS

Ahoj holky! Dnes jsem si pro vás připravila článek na poslední dobou celkem hodně řešené síťované punčocháče (v angličtině tzv. fishnets) . Jelikož jsem si všimla, že poslední dobou jsou tyto punčocháče velkým trendem, rozhodla jsem se, o nich napsat tento článek a říct zde svůj názor na ně. Na tento trend jsem narazila asi někde na Instagramu, kde jsem viděla, jak se v tom slečny fotí a moc jsem to nechápala. Nejdříve se mi tento trend nelíbil, ale postupně, když jsem je viděla pořád dokola znova, znova a znova, tak jsem si na to nějak zvykla a trend se mi začal líbit. Samozřejmě to teď neberte, že jsem v tomto nějaký odborník, to fakt ne. Jen vyjadřuji svůj názor. Co jsem se tak dozvěděla, barev těchto punčocháčů je několik. Ale myslím si, že nejčastější jsou černá a bílá, občas i s nášivkou. Je taky několik druhů. S velkými oky, malými oky a dlouhé, a pak existují i ponožkové.


Můj názor je ten, že tyhle punčocháče jsou fajn, ale musí se umět nosit. Nelíbí se mi, když je slečna nosí pod roztrhanými džíny, neboli ripped jeans. Ale líbí se mi když vyčuhují z džínů, a nebo z nohavic. Jinak se mi moc žádný jiný styl nošení nelíbí. A co Vy? Líbí se Vám? A jaké se Vám líbí? Nosíte je? S čím kombinujete? Určitě to napište dolů do komentářů. Mějte se krásně, Nattali.


Komentáře

Oblíbené příspěvky